Thursday, 27 September 2012

 
Hi , dah lama farah tinggalkan blog farah macam tu jeh . Malaslah lah nak update , banyak yang  dah berubah dekat blog ? Banyak yang farah tak faham ? Eee menyampah lah :P Kalau farah buka , bertambah lagi lah dosa farah . Sebab sekarang dekat sekolah ada seorang niy farah tak suka . Ada jugak farah bahan dia bagai , haha kan . Farah bukan betul pun kadang kadang , setiap hari ada je topik untuk bahan orang . Al maklum lah kaki bahan orang . Lepas bahan gelak sepuas hati , apa yang cikgu ajar pun farah lupa :) Hee Fara suka gelak , tak suka bersedih . Siapa yang kenal farah dah lama , dia tahu perangai farah macam mane . Kalau gelak sampai tak ingat dunia (: Kadang kadang tuh benda yang serius pun jadi bahan gelak farah >< Tak tahu kenape ? Hewhew-,- INGIN JADI AWET MUDA , GELAKLAH SELALU :D

No comments:

Post a Comment