Friday 4 November 2011

Saya Suke Awak

True love is not being with someone you think you can be happy with that person , bit because without that person you know you can never be .

Awak sedar tak saya Suke awak </3



Yea awak laa , Sape lagi ^^
Awak nak tahu tak dah lame saya suke kan awak , awak je tak sedar yang saya suke awak .
Tiap - tiap kali saya jumpe awak , saya takpernah lepas pandang terhadap awak .
Jujur saya cakap , saya suke pabile awak senyumm <3 Awww Sweet Gituuu .
Rase macam nak peluk jea .
Hm , tapi tuu semua cuma hayalan semata-mata kan  .

 Awak kan dah berpunye , saya takboleh nak ambek awak sebagai isi hati saya .
Saya hanye mampu tersenyum je awak , buad mase sekarang niyy . Tak tahu laa besok lusa ~

Papehal Saye NORFARAH AMYRA BINTI BORHAN akan berdoa supaya hubungan awak dengan si dia kekal hingga akhir hayatt :'(

Malass nak cerita panjang ~ Karang ade juga yang terase -..-

No comments:

Post a Comment