Saturday 23 July 2011

FLAT 3A !!

Tadi sumpahh best tengok citer FLAT 3A with my mummy ( iman ) , diena , badri , wawan , mas , hazwani ! =.+ nak kate seram ,  takdea larhh seram sangat ! :D dekad dalam panggung aku duduk dengan diena , iman duduk dengan badri ! yang paling kesian wawan lhaa , if dia kena duduk sorunk ! sebab hazwani duduk dengan mas . --' sebenarnye syiera hazra pown ade same , tapi dia duduk dengan boyfriend dia . hmm , nak citer kea tak hahh yg aku MENJERIT dalam panggung , rasenyer takpayahh lhaa ! * kalo aku citer malu lhaa aku nanti . muhehex ! lepas habis jea citer too , tetibe kiteorunk teserempak dengan mardhiatul , meida and syamin ! ape lagi aku pownn layannnn . lepas habis jea layan dorunk aku pown ajk iman g karaoke ! iman pown on jea . time-2 karaoke bleyhh pulak bapak aku call suruh balik . hmm , aku pown terpakse lhaa balik ! weyhh korunk sampai sini jelahh aku citer . if malaz larhh nak citerr ! sakit tangan .

No comments:

Post a Comment